Ψηφιοποιηση και Ηλεκτρονικη Διαχειριση Αρχειων

Μεγιστοποιήστε την αποδοτικότητα της εταιρίας σας.

Ογκώδη συστήματα αρχειοθέτησης είναι προσπελάσιμα με ένα απλό κλικ.

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες Ψηφιοποίησης και Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Αρχείων

Σήμερα το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων είναι να βάλουν σε τάξη τον ανεξέλεγκτο όγκο από τυπωμένα και ηλεκτρονικά έγγραφα που συσσωρεύεται καθημερινά και να μπορέσουν να αντλήσουν γρήγορα όποια πληροφορία χρειάζονται.

Η λύση βρίσκεται στην ψηφιοποίηση και την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των αρχείων, μια διαδικασία που βελτιστοποιεί τις καθημερινές ροές εργασίας και τα κάνει όλα πιο απλά. Έτσι, ογκώδη συστήματα αρχειοθέτησης είναι προσπελάσιμα με ένα απλό κλικ.

Ηλεκτρονική Διαχείριση Εγγράφων από την Printeco

Στόχος μας είναι η παροχή λύσεων για την απλοποίηση των καθημερινών σας εργασιών, με άμεση πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες.

Η πολυετής εξειδίκευση στον χώρο του εντύπου μας έχει προσφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία, που με την σειρά της μεταφράζεται σε εξειδικευμένες υπηρεσίες ψηφιοποίησης και ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης.

Στην Printeco σχεδιάζουμε μαζί, τον πιο ωφέλιμο τρόπο ψηφιοποίησης αρχείων και διαχείρισης εγγράφων σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και με στόχο την εξασφάλιση της πλέον αποδοτικής και ποιοτικής λύσης.

Οφέλη για την εταιρεία σας

  • Mείωση του λειτουργικού κόστους έως και -40%.
  • Βελτίωση επιπέδου και ταχύτητας της εξυπηρέτησης των πελατών σας.
  • Αύξηση παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού και βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
  • Ελαχιστοποίηση χρόνου αρχειοθέτησης και ανάκτησης πληροφορίας.
  • Άμεση και ταυτόχρονη πρόσβαση χρηστών στην πληροφορία.
  • Μεγαλύτερη ασφάλεια στην διαχείριση της πληροφορίας.
  • Διεκπεραίωση των εργασιών, στο μισό χρόνο και με το μισό ανθρώπινο δυναμικό.

Υπηρεσίες

Αναλαμβάνουμε να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις και συγκεκριμένα:

  • Ανάλυση και σχεδιασμό ολοκληρωμένων λύσεων ηλεκτρονικής  διαχείρισης και αρχειοθέτησης εγγράφων και επιχειρησιακών διαδικασιών.
  • Μαζική ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση εγγράφων.
  • Δημιουργία ηλεκτρονικών διαδικασιών και οργάνωση λειτουργιών της επιχείρησης.
  • Μαζική σάρωση εγγράφων οποιουδήποτε τύπου, όγκου και μεγέθους.
  • Μαζική εισαγωγή εγγράφων σε υπάρχον σύστημα διαχείρισης πληροφορίας με την λύση MMI-Solution.
  • Σχεδιασμός εντύπων για μέγιστη αυτοματοποίηση της διαδικασίας με το διεθνές πιστοποιημένο σύστημα Saperion ECM / Workflow.
  •  

Τα ολοκληρωμένα συστήματα ECM παρέχουν δυνατότητες όπως:

  • Δημιουργία ηλεκτρονική εικόνας φυσικού εγγράφου και μεταφορά αυτού σε θέσεις εργασίας μέσω δικτύου.
  • Αναζήτηση σε δευτερόλεπτα.
  • Συνεχές ιστορικό ενός εγγράφου ή μιας καταγεγραμμένης διαδικασίας.
  • Ασφάλεια παραποίησης δεδομένων και διαβάθμιση δικαιωμάτων πρόσβασης.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;